Armed Forum Index
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Armed Forum Index


 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 søknad til armeds treningsleir

Go down 
4 posters
AvInnlegg
bob89
Gjest




søknad til armeds treningsleir Empty
PosteTema: søknad til armeds treningsleir   søknad til armeds treningsleir EmptySøn Jan 27, 2008 9:26 pm

Hallo mitt navn på travian er bob89 og jeg har 301 innbyggere

Når det gjelder tropper er det ganske skralt. jeg har 1 helt og et fåtall andre soldater. Grunnen til det er at jeg for øyeblikket satser på å bygge opp resursfeltene mine, og at jeg foreløpig heldigvis ikke har blitt farmet av noen.

Jeg er en meget aktiv spiller som er inne på travian flere ganger daglig så sant jeg har mulighet til det. Det har jeg dessverre ikke vært siden jeg startet ( Sommeren 2007) men etter ett opphold i høst har jeg spilt kontinuerlig.

Det er egentlig ikke noen spesielt gode grunner til at armed bør rekrutere meg. Det eneste er at jeg er en meget god taktikker, med bra spilleforståelse og som lærer raskt. Med andre ord, Dere kommer ikke til å ha noen nytte av meg med det første, men etter hvert tror jeg at jeg kan bli brukbar.

Jeg vil inn i armed fordi det er en stor og god klan med flere avdelinger og god oversikt. Det er også fordi jeg har lyst på en god klan som kan forsvare meg i starten, og som jeg senere kan være med på å forsvare

håper på positivt svar Smile

Bob89
Til Toppen Go down
StoneCold
ARMED2 - Ledelse
ARMED2 - Ledelse
StoneCold


Antall Innlegg : 403
Registration date : 08.12.2007

søknad til armeds treningsleir Empty
PosteTema: Re: søknad til armeds treningsleir   søknad til armeds treningsleir EmptySøn Jan 27, 2008 9:58 pm

sommeren 2007 og 300 og noe inbyggere......ser ut som du vokser svææææært sent min venn.

S
Til Toppen Go down
bob89
Gjest




søknad til armeds treningsleir Empty
PosteTema: søknad   søknad til armeds treningsleir EmptySøn Jan 27, 2008 10:08 pm

Jeg sa jo at jeg hadde hat en alt for lang pause. de siste 200 innbyggerne har jeg fått på 1 måned
Til Toppen Go down
StoneCold
ARMED2 - Ledelse
ARMED2 - Ledelse
StoneCold


Antall Innlegg : 403
Registration date : 08.12.2007

søknad til armeds treningsleir Empty
PosteTema: Re: søknad til armeds treningsleir   søknad til armeds treningsleir EmptySøn Jan 27, 2008 10:16 pm

Ja det var noe til pause.

Lykke til.

Du er nok litt liten for oss-.....treningsleir eller ikke.
Til Toppen Go down
shybert
ARMED2 - Forsvarsminister
ARMED2 - Forsvarsminister
shybert


Antall Innlegg : 159
Registration date : 30.11.2007

søknad til armeds treningsleir Empty
PosteTema: Re: søknad til armeds treningsleir   søknad til armeds treningsleir EmptySøn Jan 27, 2008 10:19 pm

virker fortsatt som du våkser tregt.. men jeg vet ikke hva stocnecold f.eks våkser på en måned men..
Til Toppen Go down
http://www.shybert.net
StoneCold
ARMED2 - Ledelse
ARMED2 - Ledelse
StoneCold


Antall Innlegg : 403
Registration date : 08.12.2007

søknad til armeds treningsleir Empty
PosteTema: Re: søknad til armeds treningsleir   søknad til armeds treningsleir EmptyMan Jan 28, 2008 12:05 am

Jeg vokser ca 1000 inbyggere pr mnd.
Til Toppen Go down
Mriswith
Member
Member



Antall Innlegg : 47
Location : Trondheim
Registration date : 29.11.2007

søknad til armeds treningsleir Empty
PosteTema: Re: søknad til armeds treningsleir   søknad til armeds treningsleir EmptyMan Jan 28, 2008 2:14 am

Fra 100 til 300 på ein måned blir jo 32% vekst per veke.
Til Toppen Go down
StoneCold
ARMED2 - Ledelse
ARMED2 - Ledelse
StoneCold


Antall Innlegg : 403
Registration date : 08.12.2007

søknad til armeds treningsleir Empty
PosteTema: Re: søknad til armeds treningsleir   søknad til armeds treningsleir EmptyMan Jan 28, 2008 3:10 am

om det fortsetter så.....
Til Toppen Go down
Okstad
ARMED - Ledelse
ARMED - Ledelse
Okstad


Antall Innlegg : 253
Location : Nordland
Registration date : 29.11.2007

søknad til armeds treningsleir Empty
PosteTema: Re: søknad til armeds treningsleir   søknad til armeds treningsleir EmptyMan Jan 28, 2008 3:12 am

32% vekst på en uke er lett i den størrelsen. Vi målte våre tidligere POD medlemmer når vi var små og de fleste hadde en vekst på over 50%
Til Toppen Go down
https://armedneutrality.norwegianforum.net
bob89
Gjest




søknad til armeds treningsleir Empty
PosteTema: søknad   søknad til armeds treningsleir EmptyMan Jan 28, 2008 1:27 pm

jeg er en nybegynner har jeg jo sagt!! alt jeg ber om er en sjangse, så tror jeg at jeg kan bli nyttig etter hvert Wink
Til Toppen Go down
bob89
Gjest




søknad til armeds treningsleir Empty
PosteTema: søknad   søknad til armeds treningsleir EmptyMan Jan 28, 2008 1:38 pm

har forresten vokst med 16 innbyggere siden i går
Til Toppen Go down
Sponsored content





søknad til armeds treningsleir Empty
PosteTema: Re: søknad til armeds treningsleir   søknad til armeds treningsleir Empty

Til Toppen Go down
 
søknad til armeds treningsleir
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Armed Forum Index :: ARMED Styret :: Søknader-
Gå Til: