Armed Forum Index
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Armed Forum Index

IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

Søknad om medlemsskap i Armed

Go down 
AvInnlegg
Drinkmix
Gjest

Søknad om medlemsskap i Armed Empty
PosteTema: Søknad om medlemsskap i Armed   Søknad om medlemsskap i Armed EmptyTir Jan 22, 2008 8:54 pm

) Hva heter du på travian?
Drinkmix
2) Hvor mange inbyggere har du?
3368 akkurat NÅ
3) Hvor mange Tropper har du?
ca 6500 alt i alt + katapulter og rambukker
4) Hvem farmer deg?
Ingen, jeg farmer
5) Er du en aktiv spiller?
Jepp, er på så lenge jeg har en pc tilgjengelig...
5) Når startet du og spille travian?
Omlag 4 måneder siden
6) Hvorfor bør ARMED rekrutere deg?
Fordi jeg er en aktiv spiller og har tilholdssted med mange Armed-spillere rundt meg. Kan tilby forsterkninger og angrepsstyrker om ønskelig. Når man har byer så tett med andre i alliansen er det enklere og stille forsvar når noen har behov for det, og lettere å eventuelt koordinere angrep.
7) Hvorfor vil du inn i ARMED?
Jeg er for øyeblikket med i DA, men den er blitt lite aktiv. Armed er en mye større og bedre innarbeidet (tror jeg da) allianse enn min nåværende. DA er jo i allianse med Armed-imperiet, men ser ikke at DA har noen fremtid så derfor ønsker jeg å skifte.
Til Toppen Go down
Okstad
ARMED - Ledelse
ARMED - Ledelse
Okstad

Antall Innlegg : 253
Registration date : 29.11.2007

PosteTema: Re: Søknad om medlemsskap i Armed   Søknad om medlemsskap i Armed EmptyOns Jan 23, 2008 11:32 am

Grunnet div. organiseringer i ARMED. Kan du få bo i ARMED2 iallefall intil videre. Høres det greit ut?

StoneC. du vil ha han sant?
Til Toppen Go down
https://armedneutrality.norwegianforum.net
Drinkmix
Gjest

PosteTema: Re: Søknad om medlemsskap i Armed   Søknad om medlemsskap i Armed EmptyOns Jan 23, 2008 10:03 pm

Alt i orden, men håper å avansere til Armed etterhvert:) Hva skjer nå da? Er forresten ikke en HAN men en HUN Wink
Til Toppen Go down
Okstad
ARMED - Ledelse
ARMED - Ledelse
Okstad

Antall Innlegg : 253
Registration date : 29.11.2007

PosteTema: Re: Søknad om medlemsskap i Armed   Søknad om medlemsskap i Armed EmptyFre Jan 25, 2008 1:44 am

jøss det er jo faktisk ganske mange jenter her Wink

Snakk med stonecold og si at jeg har gått god for deg. Hvis du ikke kommer deg inn eller ikke får kontakt med han kan du sende meg en IGM (In game Message) så fikser jeg det.

mvh Oksta
Til Toppen Go down
https://armedneutrality.norwegianforum.net
Sponsored content

PosteTema: Re: Søknad om medlemsskap i Armed   Søknad om medlemsskap i Armed Empty

Til Toppen Go down

Søknad om medlemsskap i Armed
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-