Armed Forum Index
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Armed Forum Index


 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Mortix O
Gjest




Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE Empty
PosteTema: Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE   Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE EmptyLør Jan 19, 2008 4:55 pm

1) Hva heter du på travian? Mortix Ottix 90|-129
2) Hvor mange innbyggere har du? 473
3) Hvor mange Tropper har du? 800 assortert
4) Hvem farmer deg? Ingen
5) Er du en aktiv spiller? Spiller på jobb og hjemme. Samboer spiller også, så få problemer med forståelse av at jeg må sjekke ting ofte
5) Når startet du og spille travian? Tidlig i desember
6) Hvorfor bør ARMED rekrutere deg? Jeg har god tilgang på ressurser via farmene mine, vokser bra og provoserer ingen unødig.
7) Hvorfor vil du inn i ARMED? Var i allianse med Proktologen og den løser seg gradvis opp nå som han har sluttet. Trenger en vinge å være under og samtidig bidra til å holde mitt område under ARMED-kontrol. Forøvig i samme allianse som både Proktologen og Vikne på server #4.
Til Toppen Go down
Mortix O
Gjest




Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE Empty
PosteTema: Re: Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE   Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE EmptyTir Jan 22, 2008 1:02 am

Ser at andre her får svar så da er ikke forumet dødt. Men det betyr vel samtidig at jeg ikke er noe interesant søker?
Jeg tåler et avslag, men syntes i det minste jeg bør få et svar.. rendeer
Til Toppen Go down
shybert
ARMED2 - Forsvarsminister
ARMED2 - Forsvarsminister
shybert


Antall Innlegg : 159
Registration date : 30.11.2007

Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE Empty
PosteTema: Re: Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE   Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE EmptyTir Jan 22, 2008 1:32 am

tolmodighet..
Til Toppen Go down
http://www.shybert.net
Mortix O
Gjest




Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE Empty
PosteTema: Re: Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE   Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE EmptyTir Jan 22, 2008 9:03 am

Ivrig er vel rette ordet Wink

Nå vet jeg i det minste at saken er under behandling, så da skal jeg slå meg til ro.
Til Toppen Go down
Proktologen
Junior Member
Junior Member



Antall Innlegg : 18
Age : 41
Location : Oslo
Registration date : 17.01.2008

Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE Empty
PosteTema: Rekrutt   Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE EmptyTir Jan 22, 2008 4:31 pm

Vet ikke hva som er den minste vingen deres jeg , men hvis han kan taes opp i en eller annen under allianse skal jeg da hvertfall hjelpe til med å få han opp i 1000 ø ganske kjapt han har ihvertfall sykt mye tropper til å være såpass liten og er i tillegg min nærmeste nabo så timesproduksiner kommer kjapt på plass

Sympatisk og ivrig kar er han ihvertfall
Til Toppen Go down
shybert
ARMED2 - Forsvarsminister
ARMED2 - Forsvarsminister
shybert


Antall Innlegg : 159
Registration date : 30.11.2007

Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE Empty
PosteTema: Re: Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE   Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE EmptyTir Jan 22, 2008 5:08 pm

vell da må duylong eller zen sende eller ledelsen i armed 3 sende ham en invite!

vet ikke hva kravene for ARMED 3 er da.
Til Toppen Go down
http://www.shybert.net
Duylong
Sergent
Sergent



Antall Innlegg : 3
Registration date : 30.11.2007

Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE Empty
PosteTema: Re: Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE   Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE EmptyOns Jan 23, 2008 11:56 am

Alle er velkommen i ARMED.R

Selvom vi kaster dere ut om dere ikke jobber for dere. Bare send meg en IGM så inviterer jeg. Du er foresten invitert
Til Toppen Go down
Sponsored content





Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE Empty
PosteTema: Re: Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE   Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE Empty

Til Toppen Go down
 
Rekrutt melder seg til tjeneste for Armed R/RE
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Armed Forum Index :: ARMED Styret :: Søknader-
Gå Til: