Armed Forum Index
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Armed Forum Index


 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Hvordan registrere deg/ Få tilgang på ARMED forumene!

Go down 
AvInnlegg
Okstad
ARMED - Ledelse
ARMED - Ledelse
Okstad


Antall Innlegg : 253
Location : Nordland
Registration date : 29.11.2007

Hvordan registrere deg/ Få tilgang på ARMED forumene! Empty
PosteTema: Hvordan registrere deg/ Få tilgang på ARMED forumene!   Hvordan registrere deg/ Få tilgang på ARMED forumene! EmptyTor Nov 29, 2007 9:44 am

Når du har registrert deg og kontoen din er aktivert sendes det en igm (melling) til "Okstado" i ARMED for og få tilgang.

!!HUSK OG AKTIVERE KONTOEN ETTER REGISTRERING! DETTE GJØRES VED OG TRYKKE PÅ LINKEN I POSTEN DU FÅR FRA FORUMET PÅ OPPGITT MAIL!!

Du henvender deg også til "Okstado" hvis du har spørsmål angående forumet


PS: HUSK OG BRUK SAMME NICK SOM PÅ TRAVIAN!



FAQ:

1) Jeg prøver og registrere meg men det kommer at passordet mitt må være under 32 tengn selvom det er under 32 tegn. Hva er galt?

SVAR: Dette er en feil i systemet, det betyr egentlig at passordet ditt må være minst 6 tegn. Registrer deg på nytt med et passord på 6 tegn eller mere så skal det gå fint!

2) Jeg har registrert meg men det står at kontoen min ikke er aktivert?

SVAR: Du aktiverer kontoen din ved og trykke på aktiveringslinken du mottar i en mail fra oss etter registreringen. DETTE MÅ ALLE GJØRE FØR DE KOMMER INN!

3) Jeg har prøvd og registrert meg et par ganger men det kommer at epostadressen og brukernavnet allerede er i burk, hva skal jeg gjøre?

SVAR: Dette skjer ofte og kommer av at du har registrert deg to ganger, uansett er det bare og se om du ikke har mottatt en mail fra forumet med en aktiveringslink (husk og sjekk spamposten) så trykker du bare på linken og kontoen er aktivert!

4) Jeg har flere dumme spørsmål!?

SVAR: Snakk med "Okstado" i ARMED!
Til Toppen Go down
https://armedneutrality.norwegianforum.net
 
Hvordan registrere deg/ Få tilgang på ARMED forumene!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Armed Forum Index :: ARMED Styret :: REGISTRERING/FAQ-
Gå Til: