Armed Forum Index
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Armed Forum Index


 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Søknad om medlemskap

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Proktolo
Gjest




Søknad om medlemskap Empty
PosteTema: Søknad om medlemskap   Søknad om medlemskap EmptyTor Jan 17, 2008 4:25 pm

1. Nick på s2 er Proktologen
2. Inbyggere 1850
3. 3000-4000
4. Ingen farmer meg
5. meget aktiv spiller iom at vi har pc tilgang på jobb/skole 24/7 og sitter ofte døgnet rundt.
6. Startet 27/11.07 etter at Oljo i nameless anbefalte meg å prøve spillet.
7.Fordi jeg er rimelig sikker på at jeg er en av s2 raskest voksende spillere i % per dag, og at jeg er interresert i å jobbe sammen med andre spillere som er like dedikert som meg.
Og jeg er sikker på at Armed vil merke at jeg kan bidra i felleskapet.
8. Vil inn i Armed fordi dere garantert vil bestå ellers har jeg nevnt mye i de overnevnte svara mine.
Håper jeg i det minste kan få en kjapp tilbakemelding iom at jeg er kjempekeen på Armed og ikke vil joine noen andre klaner før jeg får ett svar enten positivt eller negativt.
Til Toppen Go down
Proktolo
Gjest




Søknad om medlemskap Empty
PosteTema: Re: Søknad om medlemskap   Søknad om medlemskap EmptyTor Jan 17, 2008 4:40 pm

Fikk ikke noen invitt forrige gang og selv om det virket positivt, fikk jeg hvertfall ikke noen invitt håper på en rask tilbakemelding og ha en ellers god dag.
Til Toppen Go down
shybert
ARMED2 - Forsvarsminister
ARMED2 - Forsvarsminister
shybert


Antall Innlegg : 159
Registration date : 30.11.2007

Søknad om medlemskap Empty
PosteTema: Re: Søknad om medlemskap   Søknad om medlemskap EmptyTor Jan 17, 2008 4:41 pm

håper jeg og. =)
Til Toppen Go down
http://www.shybert.net
StoneCold
ARMED2 - Ledelse
ARMED2 - Ledelse
StoneCold


Antall Innlegg : 403
Registration date : 08.12.2007

Søknad om medlemskap Empty
PosteTema: Re: Søknad om medlemskap   Søknad om medlemskap EmptyTor Jan 17, 2008 4:46 pm

om ikke okstad har noe imot så inviterer jeg.

Har vel hatt kontakt med deg før.

Very Happy
Til Toppen Go down
Proktolo
Gjest




Søknad om medlemskap Empty
PosteTema: Re: Søknad om medlemskap   Søknad om medlemskap EmptyTor Jan 17, 2008 4:51 pm

Suverent nå regner jeg med at Vikne min nærmeste nabo og armed 2 member blir fornøyd oxo
Til Toppen Go down
StoneCold
ARMED2 - Ledelse
ARMED2 - Ledelse
StoneCold


Antall Innlegg : 403
Registration date : 08.12.2007

Søknad om medlemskap Empty
PosteTema: Re: Søknad om medlemskap   Søknad om medlemskap EmptyTor Jan 17, 2008 5:05 pm

Tja kan være greit å stå sammen.

Var vel der vi hadde kontakten, vi organiserte et massivt angrep mot deg med du lot han være så vi ungikk en krig.

Godt å se at du har sunne fornuftige diplomatiske evner. bare det styrker din søknad.

S
Til Toppen Go down
Okstad
ARMED - Ledelse
ARMED - Ledelse
Okstad


Antall Innlegg : 253
Location : Nordland
Registration date : 29.11.2007

Søknad om medlemskap Empty
PosteTema: Re: Søknad om medlemskap   Søknad om medlemskap EmptyTor Jan 17, 2008 5:29 pm

Du trenger ikke min tilatelse StoneCold, bare ta de spillerne du trenger. Jeg kontakter deg nærmere hvis jeg vil ha en ut eller inn i ettertid.

Han ser ut som en god forsterkning til ARMED2. For min del må du bare invitere han.

O
Til Toppen Go down
https://armedneutrality.norwegianforum.net
Proktolo
Gjest




Søknad om medlemskap Empty
PosteTema: Re: Søknad om medlemskap   Søknad om medlemskap EmptyTor Jan 17, 2008 6:00 pm

Takker for tilliten da skal jeg tråkke tel for armed, venter bare på invitten i ambassaden
Til Toppen Go down
StoneCold
ARMED2 - Ledelse
ARMED2 - Ledelse
StoneCold


Antall Innlegg : 403
Registration date : 08.12.2007

Søknad om medlemskap Empty
PosteTema: Re: Søknad om medlemskap   Søknad om medlemskap EmptyTor Jan 17, 2008 6:20 pm

Ville nå bare avstemme.

inviterer jeg. Velkommen.

S
Til Toppen Go down
Sponsored content





Søknad om medlemskap Empty
PosteTema: Re: Søknad om medlemskap   Søknad om medlemskap Empty

Til Toppen Go down
 
Søknad om medlemskap
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Armed Forum Index :: ARMED Styret :: Søknader-
Gå Til: