Armed Forum Index
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Armed Forum Index


 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Søknad om medlemsskap i ARMED.R

Go down 
2 posters
AvInnlegg
ThirdEye
Gjest




Søknad om medlemsskap i ARMED.R Empty
PosteTema: Søknad om medlemsskap i ARMED.R   Søknad om medlemsskap i ARMED.R EmptyTir Jan 08, 2008 10:35 pm

Hei!

I Travian går jeg under navnet ThirdEye. Jeg har for øyeblikket 887 innbyggere fordelt på 3 landsbyer, 220 tropper (produserer mer as we speak). Har ikke blitt farmet av noen (dvs. ingen har angrepet meg og klart å få med seg noe), men har blitt angrepet av ett Mercs-medlem (Skogtun) og ett av Farmers2 (Bertulf), ett angrep fra hver, begge rimelig små. Er aktiv hver dag, begynte å spille i midten av november. Ønsker å bli medlem siden jeg ønsker beskyttelse! Esau2 i ARMED2 er min personlige beskytter, han kan gå god for meg!

See ya!

ThirdEye
Til Toppen Go down
esau2
Member
Member



Antall Innlegg : 52
Registration date : 07.12.2007

Søknad om medlemsskap i ARMED.R Empty
PosteTema: Re: Søknad om medlemsskap i ARMED.R   Søknad om medlemsskap i ARMED.R EmptyFre Jan 11, 2008 12:36 am

Jeg kan som ThirdEye sier, gå god for ham. Utover dette synes jeg at han har vist bra vekst og gjør en god jobb.

Det beste hadde muligens vært om han slapp inn i ARMED2, men dette overlater jeg til dere

-esau
Til Toppen Go down
esau2
Member
Member



Antall Innlegg : 52
Registration date : 07.12.2007

Søknad om medlemsskap i ARMED.R Empty
PosteTema: Re: Søknad om medlemsskap i ARMED.R   Søknad om medlemsskap i ARMED.R EmptyMan Jan 14, 2008 1:38 am

Denne har ligget for lenge, kan noen svare?
Til Toppen Go down
StoneCold
ARMED2 - Ledelse
ARMED2 - Ledelse
StoneCold


Antall Innlegg : 403
Registration date : 08.12.2007

Søknad om medlemsskap i ARMED.R Empty
PosteTema: Re: Søknad om medlemsskap i ARMED.R   Søknad om medlemsskap i ARMED.R EmptyMan Jan 14, 2008 1:47 am

Han er under halvparten av Ø da.

Men om du mener han er en god spiller, får vi heller ta han inn på prøve da.

Smile

Du tar ansvar for han? ok? Så inviterer jeg.
Til Toppen Go down
esau2
Member
Member



Antall Innlegg : 52
Registration date : 07.12.2007

Søknad om medlemsskap i ARMED.R Empty
PosteTema: Re: Søknad om medlemsskap i ARMED.R   Søknad om medlemsskap i ARMED.R EmptyMan Jan 14, 2008 2:10 am

Jeg tar fullstendig ansvar, han vil komme seg raskt i størrelse.

-esau
Til Toppen Go down
Sponsored content





Søknad om medlemsskap i ARMED.R Empty
PosteTema: Re: Søknad om medlemsskap i ARMED.R   Søknad om medlemsskap i ARMED.R Empty

Til Toppen Go down
 
Søknad om medlemsskap i ARMED.R
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Armed Forum Index :: ARMED Styret :: Søknader-
Gå Til: