Armed Forum Index
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Armed Forum Index

IndeksSøkBli MedlemLogg Inn

Søknad, Opptak i Armed2, eventuelt 3.

Go down 
2 posters
AvInnlegg
sphenic.
Gjest

Søknad, Opptak i Armed2, eventuelt 3. Empty
PosteTema: Søknad, Opptak i Armed2, eventuelt 3.   Søknad, Opptak i Armed2, eventuelt 3. EmptyFre Des 28, 2007 7:56 pm

jeg har den siste tiden vært med i Armed.R, men ønsker nå å søke meg over i en ving alianse av Armeds. Har vært en av de mest aktive spillerene i Armed.R, og hatt en veldig bra økning. noe de fleste i gruppen kan bekrefte.

Har fått god drahjelp av Delta-0wl (ARMED) som også er lillebror.

ser at jeg ligger litt under den lavest ranka spilleren dere har i aliansen, men velger likevel å søke og håper dette ikke er ett for stort minus.

Så gjenstår det bare for dere å vurdere om dere vil ha meg med eller ikke.

1) Hva heter du på travian?
Spenic
2) Hvor mange inbyggere har du?
552
3) Hvor mange Tropper har du?
Ca. 400
4) Hvem farmer deg?
Ingen.
5) Er du en aktiv spiller?
Definitivt. Innlogget kvelden og morgenen, og skjeldent mer enn 4 timer mellom innloggingene på dagen.
5) Når startet du og spille travian?
19. november 2007 18:36:13
Til Toppen Go down
sphenic.
Gjest

PosteTema: Saksbehandler.   Søknad, Opptak i Armed2, eventuelt 3. EmptySøn Des 30, 2007 11:49 am

Etterlyser en saksbehandler. Mange har fått svar, men ingen har skrevet noe til meg.
Til Toppen Go down
Okstad
ARMED - Ledelse
ARMED - Ledelse
Okstad

Antall Innlegg : 253
Registration date : 29.11.2007

PosteTema: Re: Søknad, Opptak i Armed2, eventuelt 3.   Søknad, Opptak i Armed2, eventuelt 3. EmptySøn Des 30, 2007 12:48 pm

Jeg går helt klart god for alle K1 spillere fra ARMED.R som har over 500. De fleste er gode spillere, men det spørs om inbyggertallet ditt er litt lavt for ARMED2, hvis du sender en direktemelling til leder/rekruttør i ARMED3 hvor du forteller at du vil bli medlem og er aktiv kommer du nok lett inn der iallefall.

https://armedneutrality.norwegianforum.net
StoneCold
ARMED2 - Ledelse
ARMED2 - Ledelse
StoneCold

Antall Innlegg : 403
Registration date : 08.12.2007

PosteTema: Re: Søknad, Opptak i Armed2, eventuelt 3.   Søknad, Opptak i Armed2, eventuelt 3. EmptySøn Des 30, 2007 6:04 pm

Litt for liten for oss ja, vi trenger å få opp snittet opp mot 2000.

Men lykke til.

S
Til Toppen Go down
sphenic.
Gjest

PosteTema: Ok :=)   Søknad, Opptak i Armed2, eventuelt 3. EmptyMan Des 31, 2007 3:51 am

Kommet inn i armed3. Hva betyr K1 spillere forresten?

En ting til okstado. Du sendte meg en IGM om at jeg ikke kunne få tilgang til dette forumet da jeg bare var i armed3. Mens i internforumet på Armed3 oppfordres alle til å registrere seg på forumet og sende deg IGM om registrering ?
Til Toppen Go down
Okstad
ARMED - Ledelse
ARMED - Ledelse
Okstad

Antall Innlegg : 253
Registration date : 29.11.2007

PosteTema: Re: Søknad, Opptak i Armed2, eventuelt 3.   Søknad, Opptak i Armed2, eventuelt 3. EmptyMan Des 31, 2007 4:33 am

Stemmer er bare midlertidig da Smile Dere vil snart få tilgang!

https://armedneutrality.norwegianforum.net
Sponsored content

PosteTema: Re: Søknad, Opptak i Armed2, eventuelt 3.   Søknad, Opptak i Armed2, eventuelt 3. Empty

Til Toppen Go down

Søknad, Opptak i Armed2, eventuelt 3.
Til Toppen 
Side 1 av 1