Armed Forum Index
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Armed Forum Index


 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Søknad for å bli med i Armed

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gons
Gjest




Søknad for å bli med i Armed Empty
PosteTema: Søknad for å bli med i Armed   Søknad for å bli med i Armed EmptyTor Jan 24, 2008 12:10 pm

hei,

Mitt navn er Erik og på travian kaller jeg meg for Gons.

Pr nå så har jeg ca 6000 inbyggere og disse er fordelt på 8 byer.

Når det gjelder tropper så ser det sånn her ut:
Klubbemenn Spydmenn Øksemenn Spioner Paladins Teutonsk ridder rammbukk katapult høvding Settler Helt
Sum 1355 1670 3190 233 1059 0 15 183 1 0 1

Har ingen som farmer meg, har vel kun hatt angrep mot meg 4-5 ganger tenker jeg, og det er jo så å si ingen ting.

Må vel kunne kalles en aktiv spiller. Sitter stort sett på PC når jeg jobber og har ellers god tilgang på nett hvor jeg enn er.

Vet ikke hvor lenge jeg har spillt Travian jeg...men det har nå blitt en liten stund...3 mnd eller no

ARMED bør vel rekkrutere meg da jeg har masse ARMED naboer i dag. Samarbeider bla. en god del med Player i ARMED2. Jeg er i dag medlem av DA som ARMED er i allianse med. Men det ser ut til at DA sine dager er talte, og innen kort tid tror jeg ikke det er stort igjen av del alliansen. Trist, men sant.
Ellers vil jeg jo kunne bidra med mine tropper i både angrep og forsvar. Jeg har ingen personlige fiender. Ikke som jeg vet om iallfall.

Jeg vil inn i ARMED fordi jeg ønsker meg en ny allianse, da den jeg er i snart er død slik jeg ser det. Samt at det er flere av mine naboer som er med i ARMED. Noe som vil kunne innby til sammarbeid Smile

mvh
Erik / Gons

1) Hva heter du på travian?
2) Hvor mange inbyggere har du?
3) Hvor mange Tropper har du?
4) Hvem farmer deg?
5) Er du en aktiv spiller?
5) Når startet du og spille travian?
6) Hvorfor bør ARMED rekrutere deg?
7) Hvorfor vil du inn i ARMED?


Hvis ikke alle spørsmål er tilstrekkelig besvart evt at du har løyet i søknaden kan jeg garantere deg at du ikke får plass i ARMED.

OBS: For og lage ny søknad må du trykke på "NEW TOPIC"
Til Toppen Go down
Okstad
ARMED - Ledelse
ARMED - Ledelse
Okstad


Antall Innlegg : 253
Location : Nordland
Registration date : 29.11.2007

Søknad for å bli med i Armed Empty
PosteTema: Re: Søknad for å bli med i Armed   Søknad for å bli med i Armed EmptyFre Jan 25, 2008 1:48 am

Send meg en IGM (In game message) så skal jeg vurdere om du får bli med i ARMED eller ikke.

Begynn med og send meg søknadden over travian.

mvh Okstado
Til Toppen Go down
https://armedneutrality.norwegianforum.net
StoneCold
ARMED2 - Ledelse
ARMED2 - Ledelse
StoneCold


Antall Innlegg : 403
Registration date : 08.12.2007

Søknad for å bli med i Armed Empty
PosteTema: Re: Søknad for å bli med i Armed   Søknad for å bli med i Armed EmptyFre Jan 25, 2008 3:29 am

Vi tar han gjerne!!!!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Søknad for å bli med i Armed Empty
PosteTema: Re: Søknad for å bli med i Armed   Søknad for å bli med i Armed Empty

Til Toppen Go down
 
Søknad for å bli med i Armed
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Armed Forum Index :: ARMED Styret :: Søknader-
Gå Til: