Armed Forum Index
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Armed Forum Index


 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto)

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Joggi :)
Gjest




Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto) Empty
PosteTema: Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto)   Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto) EmptyTor Jan 10, 2008 3:45 am

Kan noen hjelpe meg? Jeg får ikke aktivert brukeren min fordi jeg ikke har mottatt noen som helst aktiveringslink!affraid Jeg kan heller ikke lage meg en ny bruker siden jeg allerede har brukt e-postadressen min til den brukeren som jeg ikke får aktiveringskode for! Dette står i en e-post som heg har mottatt: "Medlemskapet ditt er deaktivert, og må reaktiveres av forumets administrator før du kan logge deg på. Du vil motta en ny e-post når medlemskapet er reaktivert." Problemet mit er jo at jeg ikke har mottatt noen ny e-post. Jeg ber forumadmin se på dette. Jeg har registrert meg som Joggi og e-mailen min er joggi_619@hotmail.com.
Til Toppen Go down
Joggi :)
Gjest




Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto) Empty
PosteTema: Re: Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto)   Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto) EmptyTor Jan 10, 2008 3:53 am

Jeg skriver dette her fordi jeg har dendt to meldinger til Okstado om dette og han har ikke svart meg noen av gangene.
Til Toppen Go down
pskvam




Antall Innlegg : 3
Registration date : 30.11.2007

Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto) Empty
PosteTema: Re: Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto)   Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto) EmptyTor Jan 10, 2008 5:37 am

Sjekk i mappen for søppelpost eller hva det nå heter i hotmail.
Slike aktiveringsmailer legges ofte dit fordi hotmail mener det er spam.
Til Toppen Go down
Joggi :)
Gjest




Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto) Empty
PosteTema: Re: Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto)   Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto) EmptyFre Jan 11, 2008 1:12 am

Jeg har allerede skjekket i søppelposten, men den er ikke der heller. Sad
Til Toppen Go down
Joggi
Junior Member
Junior Member
Joggi


Antall Innlegg : 5
Registration date : 11.01.2008

Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto) Empty
PosteTema: Re: Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto)   Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto) EmptyFre Jan 11, 2008 10:43 pm

Takk for at endelig er kontoen min blitt aktivert Very Happy
Til Toppen Go down
Sponsored content





Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto) Empty
PosteTema: Re: Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto)   Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto) Empty

Til Toppen Go down
 
Jeg TRENGER HJELP!! (aktivering av konto)
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Armed Forum Index :: ARMED Styret :: Søknader-
Gå Til: